Intrebari frecvente

Piata de profil din Romania a proprietarilor si conducatorilor auto este intr-o continua crestere de la an la an.

Fiecare sofer este inclinat sa isi spele masina din considerente practice care sporesc intretinerea acesteia si, implicit, durata de functionare.

Statisticile prezinta un indice procentual care depaseste 70% din numarul total de conducatori auto care isi curata masina cel putin o data pe saptamana.

Potentialul de investitie intr-o spalatorie self-service este raportat la marja de profit mare, posibilitatea de a beneficia de venituri anuale suplimentare, de a fi propriul patron.

Puteti obtine in scurt timp informatii pentru construirea unui nou centru care sa faciliteze spalarea automobilielor in regim de auto-servire.

Serviciile de consultanta pot fi accesate in orice stadiu de proiect, de la ideea initiala si pana la inchierea proiectului.

Fiecare pista contine o lance care imprastie atat solutii chimice cat si apa la presiune ridicata pe suprafata automobilului si o perie fabricata din fire puternice si fine care curata rapid depunerile chimice de pe vopsea si murdarie de pe caroserie.

Functionarea echipamentului JD365 este asigurata prin intermediul monezilor sau jetoanelor introduse intr-un slot dispus pe pista de spalare. Exista posibilitatea de a programa echipamentele si clientul are libertatea de a-si curata masina intr-un timp prestabilit.

La un semnal sonor electronic, clientul va sti automat ca timpul programat a expirat. Fiecare beneficiar este liber sa isi selecteze singur programul si functiile de spalare si se pot insera monezi sau jetoane suplimentare pentru a prelungi programul de spalare.

Echipamentele JD365 sunt testate in prealabil atat in procesul de fabricare, cat si la locatia vizata dupa procedurile de instalare si punerea in functiune a echipamentelor mecanice si electronice.

Echipamentele mecanice de spalare JD365 sunt fabricate pentru a folosi mai putina apa si exista anumite locatii in care 90% din unitatile de apa pentru curatare sunt reutilizate si recuperate.

Fiecare pista este supusa reglementarilor privind apa reziduala. Apa provenita de la curatarea masinii este trimisa printr-un canal interceptor si deversata la o retea publica de canalizare.

Astfel ne asiguram ca apa nu ajunge in raurile locale. Substantele chimice utilizate si disponibile in magazinul online JD365 respecta regulamentul REACH al Uniunii Europene.

Statiile de spalare JD365 au inregistrate sisteme de ultima generatie, care au un consum redus de apa a circa 12 litri pe minut.
Pentru clatirea finala este utilizata apa proaspata si tratata pentru ca masina sa fie curata si uscata corespunzator.

Desi sunt utilizati mai multi litri de apa in timpul unei singure spalari, doar 36 pana la 60 de litri de apa prospata si purificata in procesul de osmoza sunt introduse in timpul unui ciclu de spalare. In comparatie cu spalatul masinii in spatiul propriu, exista o reducere de pana la 60% din consumul de apa folosita si, uneori chiar si mai mult decat atat.

Sistemul de osmoza elimina complet aparitia petelor de pe suprafata masinilor, in urma procesului de uscare, care de obicei apar din cauza sarurilor sau a dioxidului de carbon din compozitia apei.

Prezenta unui personal calificat nu este necesara. Ca proprietar al unei spalatorii self-service iti poti gestiona afacerea la distanta. Performanta si calitatea echipamentelor este garantata de producator.

Specialistii JD365 iti asigura servicii de mentenanta, in caz de utilizarea defectuoasa a echipamentelor de catre clienti. Noi cunoastem posibilitatea ca statiile sa fie supuse abuzului de tip vandalism. Dar recomandam instalarea unor sisteme de supraveghere video si colaborarea cu autoritatile desemnate in localitatea sau orasul in care este localizata spalatoria.

Pentru o singura statie de spalare in regim de autoservire necesitatea mentenantei este foarte scazuta. Serviciile de consultanta pentru acest tip de business furnizate de specialistii JD365 evalueaza pontentialul adevarat de venit si rentabilitatea investitiei.

Dezvoltarea unei retele de spalatorii auto self-service in diferite localitati sau orase din Romania ofera un model de business care poate conduce la dezvoltarea acestora in dependenta de pozitionarea lor.

In tarile europene acest model de business este apreciat pentru ca faciliteaza proprietarilor de masini si soferilor posibilitatea sa se ingrijeasca personal de ingrijirea masinii, ceea ce sporeste simtul responsabilitatii.

Acest lucru determina economii pentru beneficiari si, fiind o facilitate deschisa pentru public, genereaza confort si incredere in cadrul comunitatii vizate, in dependenta de satisfactia beneficiarilor fata de serviciile disponibile in cadrul pistei si, implicit, in cadrul comunitatii.

Au mai ramas intrebari ?